21-05-2016 - Fontanabran (Emosson)
25-05-2016 - Tête Pelouse (Aravis)
24-05-2016

Anem a l’estació d’esquí de Flaine. Està a uns 20km de Cluses.
Conforme anem pujant per la carretera la neu als marges va augmentant. Hi ha una nevada recent força espectacular.
L’estació està posada en un forat, creuem un coll a 1800m (aprox), baixem fins a 1550m i aparquem a l’estació.
No som els únics.
El qui ha obert traça se l’ha de felicitar!! La neu està pesada i n’hi ha un bon tou!!
Remuntem per les pistes (tancades) i arribem fins al cap de munt del Telecadira Aup de Veran. Aquí s’obre una subvall a mà dreta. La resseguim enfilant-nos pel seu marge dret, resseguint la cadira que arriba a la carena.
Arribem fins a la Tête des Lindars, on arriba quasi tothom.
Nosaltres continuem la carena per després enfilar el cim que tenim just enfront. Hi anem pel llom ja que la pala està ben carregada.
Hem anat seguint traces i al cim ens trobem amb els obridors. Un d’ells és nascut a Toulouse i coneix la Val d’Aran!!
Baixem resseguint el camí de pujada.
La boira s’ha tancat i no hi veiem més enllà del nas.

Un racó més que hem conegut. Hi ha algunes possibilitats més de foquejar però ho deixarem per d’altres vegades.